Elektrika – abstraktna in zastrašujoča, a hkrati nepogrešljiva v našem vsakdanjem življenju. Kako torej približati to kompleksno temo učencem 4. razreda?
Ekipa učiteljev se je lotila te naloge in rezultat je bila ne le poučna, ampak tudi zabavna izkušnja.
Učenci so ob pomoči našega učitelja računalništva spoznavali osnovne koncepte elektrike ter jih preizkusili v virtualnem okolju Tinkercad. S pomočjo izzivov in interaktivnih nalog so učenci aktivno sodelovali pri oblikovanju in sestavljanju električnih krogov.
Ampak tu se zgodba ne konča! Naša ekipa je želela, da učenci resnično doživijo moč elektrike. Zato smo se odločili za praktičen eksperiment – in kaj bi bilo boljšega od krompirja in elektrike?
Naslednji dan je učiteljica fizike prevzela vajeti in učencem omogočila praktično preizkušanje tistega, kar so ustvarili na računalnikih. Učenci so ustvarili lastne električne kroge ter jih preizkusili v realnem svetu, raziskovali prevodnosti različnih materialov in preverili, če lahko krompir prevzame vlogo izvira električnega toka.
Učenci so se ne le naučili osnov električnih krogov, temveč so razvili tudi radovednost in željo po nadaljnjem raziskovanju.